Η νέα αγωνιστική περίοδος βρίσκει τον Παναργειακό να σχεδιάζει μεθοδικά τα επόμενα βήματά του, με στόχο να παρουσιαστεί ακόμη πιο ανταγωνιστικός και έτοιμος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που συνοδεύουν το όνομα και την ιστορία του συλλόγου.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου αγωνιστικού πλάνου, το Kastoras Sports φιλοξενεί τις τοποθετήσεις τριών ανθρώπων που θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη φετινή προσπάθεια της ομάδας. Ο προπονητής Μίμης Παπαδόπουλος, ο προπονητής τερματοφυλάκων Χρήστος Σταμπολίδης και ο τεχνικός διευθυντής Βασίλης Πολυχρονίου καταθέτουν τις σκέψεις τους για τη νέα σεζόν, αναλύοντας τη φιλοσοφία, τους στόχους και τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθεί ο σύλλογος το επόμενο διάστημα.
Μέσα από τις τοποθετήσεις τους αναδεικνύεται μια κοινή κατεύθυνση: η δημιουργία ενός Παναργειακού που θα συνδυάζει τον πρωταθλητισμό με την ανάδειξη νέων ποδοσφαιριστών, αξιοποιώντας τις εξαιρετικές υποδομές και το ανθρώπινο δυναμικό του συλλόγου. Την ίδια στιγμή, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην οργάνωση, τη σκληρή δουλειά, τον επαγγελματισμό και τη συνεργασία όλων των τμημάτων της ομάδας.
Οι τρεις άνδρες αναφέρονται και στον καθοριστικό ρόλο του κόσμου του Παναργειακού, εκφράζοντας την επιθυμία να δημιουργηθεί μια ομάδα που θα εμπνεύσει τους φιλάθλους να επιστρέψουν μαζικά στο γήπεδο και να στηρίξουν την προσπάθεια. Με πίστη στο πλάνο που έχει χαραχθεί, αισιοδοξία για το μέλλον και σεβασμό στην ιστορία του συλλόγου, στέλνουν το μήνυμα πως ο Παναργειακός είναι έτοιμος να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο, χτίζοντας παράλληλα γερές βάσεις για τα επόμενα χρόνια.
Παπαδόπουλος: «Ο Παναργειακός έχει όλα τα εφόδια για να πρωταγωνιστήσει»
Με ξεκάθαρο πλάνο και πίστη στις δυνατότητες του Παναργειακού, ο Μίμης Παπαδόπουλος ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της ομάδας, τονίζοντας πως η απόφαση να αποδεχθεί την πρόταση της διοίκησης ήταν εύκολη. Από τις πρώτες κιόλας συζητήσεις διαπίστωσε ότι υπήρχε ταύτιση απόψεων και κοινή φιλοσοφία για την επόμενη μέρα του συλλόγου.
Ο νέος τεχνικός των «κοκκινόμαυρων» έχει ήδη σαφή εικόνα για το αγωνιστικό υλικό, καθώς παρακολούθησε αρκετά παιχνίδια της ομάδας την περασμένη σεζόν. Θεωρεί ότι ο βασικός κορμός βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, ως αποτέλεσμα της δουλειάς που έγινε τα προηγούμενα χρόνια από τον Βαγγέλη Σιώμο, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη και οι απαραίτητες κινήσεις για την περαιτέρω ενίσχυση του ρόστερ.
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στις εγκαταστάσεις του συλλόγου, τις οποίες χαρακτηρίζει κορυφαίες για την κατηγορία, ενώ στέκεται και στη σημασία που έχει για τον ίδιο η ανάδειξη νεαρών ποδοσφαιριστών από τις ακαδημίες και τη Β’ ομάδα τους Ροσσονέρι. Όπως επισημαίνει, η αξιοποίηση νέων παιδιών αποτέλεσε βασικό σημείο των συζητήσεών του με τη διοίκηση και συμβαδίζει απόλυτα με τους υψηλούς στόχους του Παναργειακού.
Για τον συνεργάτη του στον πάγκο και προπονητή τερματοφυλάκων Χρήστο Σταμπολίδη μιλά με ιδιαίτερη εκτίμηση, καθώς πρόκειται για έναν άνθρωπο με τον οποίο έχει ήδη μοιραστεί επιτυχημένες συνεργασίες στο παρελθόν. Όσο για τον κόσμο της ομάδας, υπογραμμίζει ότι στόχος είναι να παρουσιαστεί ένα σύνολο που θα τον κάνει να επιστρέψει δυναμικά στο γήπεδο.
Τέλος, αναδεικνύει την οργάνωση και τον σωστό προγραμματισμό της διοίκησης, στοιχεία που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του συλλόγου.
Σταμπολίδης: «Με δουλειά, συνέπεια και υπομονή έρχονται τα αποτελέσματα»
Τη δεύτερη συνεχόμενη χρονιά του στον Παναργειακό διανύει ο προπονητής τερματοφυλάκων Χρήστος Σταμπολίδης, ο οποίος κάνει λόγο για το εξαιρετικό κλίμα που επικρατεί στον σύλλογο. Όπως σημειώνει, ο αμοιβαίος σεβασμός, η καλή επικοινωνία και η άριστη συνεργασία με τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο αποτελούν βασικά στοιχεία της καθημερινής λειτουργίας της ομάδας.
Παρά την εμπειρία που διαθέτει στις εθνικές κατηγορίες, ξεκαθαρίζει ότι η φιλοσοφία του παραμένει αμετάβλητη: συνέπεια, σωστός προγραμματισμός και επαγγελματισμός σε κάθε επίπεδο.
Μιλώντας για τους νεαρούς τερματοφύλακες της Καστοριάς, εκφράζει την αισιοδοξία του για το μέλλον, τονίζοντας ότι το ταλέντο υπάρχει και μπορεί να εξελιχθεί μέσα από καθημερινή δουλειά, υπομονή και επιμονή.
Η συνεργασία του με τον Μίμη Παπαδόπουλο βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στην κοινή ποδοσφαιρική φιλοσοφία που έχουν αναπτύξει από την κοινή τους πορεία στην Αστραπή Μεσοποταμίας. Όπως αναφέρει, αυτό κάνει την καθημερινή τους συνεργασία πιο άμεση και αποτελεσματική.
Απευθύνει επίσης κάλεσμα στον κόσμο του Παναργειακού να βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, υποσχόμενος πως από την πλευρά τους όλοι θα καταβάλλουν τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια σε καθημερινή βάση.
Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ευχαριστεί τον Βαγγέλη Σιώμο και τον Ζάχο Ιωάννου για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία της περασμένης χρονιάς, ενώ εύχεται καλή επιτυχία στην Καστοριά και μια ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία, χωρίς τραυματισμούς και δυσάρεστα περιστατικά.
Πολυχρονίου: «Χτίζουμε έναν Παναργειακό που θα πρωταγωνιστεί και θα αναδεικνύει τα δικά του παιδιά»
Η επιστροφή του Βασίλη Πολυχρονίου στον Παναργειακό σηματοδοτεί τη συνέχεια ενός σχεδίου που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια. Όπως εξηγεί, η ουσία της δουλειάς δεν αλλάζει ανεξάρτητα από τον τίτλο της θέσης, με τον ίδιο να αναλαμβάνει, σε συνεργασία με το τεχνικό επιτελείο και τη διοίκηση, τον σχεδιασμό και τη στελέχωση του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Ταυτόχρονα, θα αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη διοίκηση, τους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο, έχοντας καθημερινή παρουσία δίπλα στην ομάδα και λειτουργώντας με γνώμονα τον σεβασμό προς το άθλημα, τους αντιπάλους και τον ίδιο τον σύλλογο.
Για τον Βασίλη Πολυχρονίου, ο πρωταθλητισμός και η ανάδειξη νέων ποδοσφαιριστών δεν είναι δύο ξεχωριστοί στόχοι, αλλά δύο έννοιες που μπορούν να συνυπάρξουν. Η ομάδα συνεχίζει να επενδύει στα δικά της παιδιά, πλαισιώνοντάς τα με έμπειρους ποδοσφαιριστές, ενώ χαρακτηρίζει τον Μίμη Παπαδόπουλο και τον Βαγγέλη Σιώμο - που αναλαμβάνει τη γενική εποπτεία των ακαδημιών - βασικούς πυλώνες του αγωνιστικού οικοδομήματος.
Αναφερόμενος στον κόσμο, εκφράζει την επιθυμία να δει το γήπεδο να γεμίζει ξανά και να δημιουργηθεί μια δυνατή σχέση ανάμεσα στην ομάδα και τους φιλάθλους. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει, το Άργος «διψά» να δει τον Παναργειακό να πρωταγωνιστεί ξανά και όλοι στον σύλλογο εργάζονται καθημερινά ώστε αυτό να γίνει πραγματικότητα.
Ο ίδιος δηλώνει πως αισθάνεται σαν να μην έφυγε ποτέ από την ομάδα και επιστρέφει με στόχο να ολοκληρώσει, μαζί με τη διοίκηση, το έργο που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια.
Καραμανλής Νίκος




Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου